Прилегла територія для потреб маломобільних груп населення

Облаштована

Пандуси на входах до будівлі

Частково забеспечено

Дверні прорізи (не менше 0,9 м)

Забезпечено

Індивідуальна форма навчання

Запроваджена

Доступність до приміщення 1-го поверху та в середині будівлі

Обмежена

Тактильні таблички з шрифтом Брайля

Відсутні

Спеціалісти для допомоги у навчання методами і способами спілкування (навчання жестовою шрифтом Брайля)

Відсутні

Санвузли для маломобільних груп населення

Відсутні

В ліцеї створено 10 класів з інклюзивною формою навчання.

Працює 8 асистентів вчителів.

ЩО ТАКЕ ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА?

Інклюзивна освіта дає можливість усім учням у повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.

Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.

Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Діти навчаються разом у звичайній школі.

Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.

Діти отримують можливість жити разом з батьками.

Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.

Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ДІТЕЙ БЕЗ ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ

вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;

вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;

вчаться співробітництву;

вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ РОДИН:

Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.

Родини одержують підтримку з боку інших батьків.

Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.

Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТА ІНШИХ ФАХІВЦІВ:

Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.

Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Інклюзія в нашому ліцеї означає розкриття кожного учня.

Інклюзія враховує потреби дітей, створюються спеціальні умови, підтримка необхідні учням і вчителям для досягнення успіху.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

1. Навчанням дітей з особливими потребами займаються вчителі загального профілю в звичайних класах

2.Впровадженням інклюзивних програм займається весь персонал ліцею, який забезпечує всебічний розвиток особистості кожної дитини

3.Батьки активно залучаються до прийняття рішень, що стосуються навчання та виховання їхніх дітей.

4.Плани роботи з дітьми розробляються командою фахівців, які співпрацюють один з одним.

5.Ролі та відповідальність всіх працівників чітко визначені.

6.Ефективність програм постійно оцінюється.

7.Індивідуалізовані навчальні плани розробляються з врахуванням сильних сторін, якостей, інтересів дитини, а також її потреб.

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi