Керівники МО

1. Тимків Наталія Володимирівна – українська мова та література

2. Смотеско Ганна Іванівна – зарубіжна література

3. Цвєткова Галина Володимирівна – іноземні мови

4. Неліпа Олена Олександрівна – математика та інформатика

5. Нагорська Ольга Євгеніївна – природничі науки

6. Хіміченко Костянтин Сергійович – суспільно-гуманітарні науки

7. Горбач Лілія – мистецтво і технології

8. Литовченко Микола Михайлович – фізична культура, захист України

9. Ярмак Олена Вікторівна – початкові класи

10. Таран Тетяна Сергіївна – класні керівники

Ці матеріали Ви можете передивитися у прикріплених файлах.

Математична освітня галузь.

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

Обласний майстер-клас.

Обласний майстер-клас є однією з форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників у міжатестаційний період, способом набуття або розвитку відповідних професійних компетентностей за різними технологіями і методиками на основі суспільно визнаного інноваційного досвіду (концептуально нової авторської методичної системи).

Майстер-клас – це групова форма методичної роботи, що функціонує на основі досвіду професійної діяльності педагога, яка об’єднана однією тематикою, представляє кращі педагогічні практики, підтверджені та визнані на національному, регіональному рівнях, володіють інноваційним досвідом роботи, індивідуальним педагогічним стилем, досягли високих результатів у навчанні, розвитку і вихованні учнів/вихованців.

МЕТА І ЗАВДАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ

Мета майстер-класу – реалізація індивідуальної освітньої траєкторії учасників на основі популяризації авторської методичної системи керівника майстер-класу.

Завдання майстер-класу:

створити умови для професійного самовдосконалення й розвитку педагогів;

забезпечити транслювання авторської методичної системи в режимі демонстрованої педагогічної технології;

сприяти виробленню кожним учасником власних підходів до використання досвіду в особистій практиці;

розвивати професійні компетентності з теми діяльності майстер-класу.

У школі з 2016 по 2020 н.р. проводилися майстер-класи з проблеми «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання української мови в школі І ступеня за технологією «Росток». У процесі опрацювання даної теми на цих заняттях обговорювалися питання реалізації інтегративно-діяльнісного підходу до викладання української мови з першого по четвертий клас. Учителі ознайомлювалися з теоретичним обґрунтування особливостей викладання української мови, практично спостерігали запровадження авторських ідей на уроках та розробляли й демонстрували власні напрацювання з теми кожного заняття, як продовження освоєння досвіду. Разом з тим, учителі вносили пропозиції щодо вдосконалення підручників відповідно завдань Нової української школи.

Кiлькiсть переглядiв: 280

Коментарi