25.04.2025 Вільям Шекспір на сцені ліцеївського театру.
Серед багатьох подій, які ми відзначаємо навесні, у квітні є день, особливий для всіх шанувальників та любителів англійської літератури: вони відзначають день народження Шекспіра. Талановитий актор і плідний автор, він подарував світові розмаїття драматичних та поетичних творів, історії з яких були переспівані та переказані в літературі багато разів. Вільям Шекспір народився 23 квітня 1564 року...
23.04.2025 2-В до Міжнародного дня Землі.
23 квітня 2025 року до Міжнародного дня Землі в 2-В класі під керівництвом класовода Тетяни Крюкової була проведена виховна година. Діти, як справжні маленькі екологи, показали свої знання по збереженню природи. Із задоволенням працювали в міні групах над створенням екокнижечок. Робота була творча та цікава....
23.04.2025 Гаївки для першокласників.
Гаївки виникли в далекі, ще язичницькі часи. Яке то було щастя – перебути люту зиму, з довгими, що починалися з найпершого смеркання, ночами, зі скутим морозами та великими снігами рухом. Щастя – вирватися Із задушного запертя на весняний простір, босоніж – та й на зелену траву, у гай, де яскріють квіти. Тоді починались веселі ігри, співи. Немало дослідників і назву “гаївка” виводять від слова “гай”...
22.04.2025 День Землі в 3-А та 3-Б класах.
Щороку 22 квітня жителі нашої планети відзначають День Землі. Це чудова нагода вкотре замислитися над проблемою збереження навколишнього середовища, усвідомити необхідність порозуміння між людиною та природою, об’єднатися заради благополуччя нашого подальшого існування на планеті. Учні початкової школи разом зі своїми вчителями також долучилися до святкування Всесвітнього дня Землі. Зокрема, було проведено урок-свято планета Земля (3-А клас, вчитель Кальчук М...
18.04.2025 Тиждень добра.
Тиждень добра Тиждень перед Великоднем у 3-Г класі пройшов під назвою "Тиждень добра". Ми вирішили зробити подарунок-вітання зі святом для наших захисників і захисниць. Кожного дня діти приносили з собою щось для військових. В понеділок - кава та чай. Вівторок - цукерки, халва, шоколад. Середа - мівіна, сухі пайки, горішки Четвер - гігієна (вологі та сухі серветки, зубна паста, гель, мило) П'ятниця - печиво, бублики, пряники або маленьку паску...
18.04.2025 Майстер-клас до Великодня у 3- В класі.
Здобувачі освіти разом з класоводом, Антоніною Дмитрівною, розписували пасхальні яєчка з гіпсу, а також познайомилися з традиціями Великодня. ...
17.04.2025 Екскурсія до «Парку Київська Русь».
Парк був відкритий у 2007 році. Його заснував кандидат історичних наук — Володимир Янченко. Мета проєкту — популяризувати та розвивати культуру й історію Київської Русі. Повномасштабне середньовічне місто V-XIII століть займає площу понад 20 га. Тут розташовані десятки реконструйованих будівель часів Київської Русі, а також оборонний комплекс: 9-метровий вал, дерев'яна кріпосна стіна та 21-метрові Михайлівські ворота...
17.04.2025 Формуємо рівні можливості для всіх.
Стартував проєкт «Грай за рівність» від @klitschkofoundation та @uefa_foundation. До цієї ініціативи долучилась і вчителька Академічного ліцею №1 Марина Захарчук. Проєкт об’єднав 80 педагогів з різних куточків України. Загалом команда Klitschko Foundation отримала 961 заявку на участь. Мета проєкту «Грай за рівність»: створення у школах середовища, де кожен задіяний на заняттях спортом, незалежно від статі та фізичних можливостей...
17.04.2025 Представники Національної академії Національної гвардії України зустрілися з нами.
Сьогодні до нас завітали представники Національної академії Національної гвардії України. Національна академія Національної гвардії України є багатопрофільним вищим військовим навчальним закладом, який має розвинуту інфраструктуру навчальних, наукових та інших підрозділів, сприяє поширенню сучасних знань та здійснює підготовку офіцерських кадрів для потреб Національної гвардії України. https://nangu...
16.04.2025 Ще про булінг.
Сьогодні відбулася зустріч з психологинею Бабчук Оксаною ЦМЗ НКЗ СМБЛ. Пані Оксана провела бесіду із здобувачами освіти 7,9 класів про булінг та його різновиди. Булінг (цькування) – патологічне, системне та багатошарове явище. Як у дитячому, так і в дорослому середовищі, булінг не є проблемою конкретної індивідуальності – постраждалого чи агресора. Це проблема системи. Це правова проблема. Звісно, психолог може бути інструментом, який допоможе з нею впоратися...