Гра "Вибори Президента" у 10 класі.

2017-04-20

Найважливішим завданням української школи є формування майбутнього країни, виховання вільних, відповідальних людей, гідних громадян своєї держави.

Змістом громадянської освіти є формування громадянської компетентності особистості, яка включає громадянознавчі знання, уміння й цінності: морально-етичні, філософсько-культурологічні, політологічні, правові, економічні й соціальні. Тому політико-правові знання, правову освіту можна вважати головним фактором соціалізації школяра. Високий рівень пізнавальної активності, формування навичок правової поведінки забезпечує проведення рольових ігор, на яких учні, граючи певну роль, змушені оцінювати ситуацію, враховувати інтерес всіх, критично мислити./Files/images/vesna_2017/P4130065.JPG

Враховуючи вище сказане, у нашій школі відбулася незвичайна подія: учні 10 класу на уроці правознавства обирали Президента України.

Мета цього заходу: узагальнити знання учнів за темою «Президент України»; розвивати вміння створювати програму дій на перспективу із зазначенням джерел її виконання, уміння аргументовано висловлювати свою точку зору, ставити запитання та відповідати на них, організовувати собі групу підтримки, навички агітації; правове виховання, культура ведення дискусії; виховувати в дітей політичну активність./Files/images/vesna_2017/P4130096.JPG

Блискуче і креативно представили себе та належність до партій (ліберальна, соціалістична та консервативна) кандидати у Президенти.

Під час "пресконференції" кожен представив свою програму. А в ході дебатів "гострі" питання задавали кандидатам усі представники електорату. Плідно працювала і виборча комісія. Під час голосування відкрилось багато цікавих моментів: порушення при голосуванні, підрахунок голосів, робота голови комісії та інше./Files/images/P4130016.JPG

Підбиваючи підсумки гри, можна сказати, що учні ознайомились з особливостями становлення демократії в Україні, здобули досвід громадянських дій, основні громадянські уміння, а саме: брати участь у виборах та інших формах прямої демократії; відстоювати свої права, взаємодіючи з державними органами та органами місцевого самоврядування; диференціювати емоційні та раціональні компоненти власного вибору; критично сприймати інформацію, самостійно її реалізовувати.

Такі уроки сприяють формуванню демократичних переконань, готують учнів до активної участі в процесах державотворення; допомагають визначити власне місце у громадянському суспільстві.

Кiлькiсть переглядiв: 148

Коментарi

  • Користувач

    2017-05-29 17:25:50

    Біографія Тимків молодшої подана у звичному стилі брехні, який притаманний їй та її матері, бо, звичайно, крім понтів і проекції від матері, яка, до речі, вважає себе центром всесвіту, нічого ця дівчина з себе не представляє....