2016-12-14
Інноваційна форма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів за педагогічною технологією «Росток»
В Українській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 започаткована нова форма підвищення професійної компетентності вчителів – майстер-класу з проблеми: «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання української мови в школі І ступеня за технологією «Росток».
Цей проект реалізується Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», адміністрацією Української ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 Обухівського районута за участю науковців ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.
Керівник: Кальчук Марія Іванівна, учитель початкових класів Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Обухівського району, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, заслужений учитель України.
Науковий керівник: Пушкарьова Тамара Олексійвна, кандидат пед. наук, професор, начальник відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.
Координатор: Ткаченко Аліна Олександрівна, методист відділу початкової освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».
Мета створення майстер-класу з вивчення української мови у початковій школі за інтегративно-діяльнісною технологією – забезпечити реалізацію державної освітньої політики щодо вивчення української мови через поглиблене вивчення технології організації уроків «відкриття» нових знань, уроків рефлексії та залучення педагогів до активної участі в її засвоєнні через практичну діяльність.
Завданнями діяльності майстер-класу щодо вивчення української мови в школі І ступеня за педагогічною технологією «Росток»» є:
1. Дослідження:
§ наступностінавчанняпершокласникапід час переходу з дошкільного закладу до початковоїшколи;
§ особистісноорієнтованогопідходу до формуваннятворчоїособистостімолодшого школяра;
§ організаційних та психолого-педагогічних умов формуваннязнань, уміньпершокласників.
2. Уточненняприйоміворганізаціїнавчальноїдіяльності на етапахстворенняпроблеми; вимог до кожногоетапу уроку.
3. Вивченнятехнологічнихаспектіворганізаціїуроківрефлексії.
Перше заняттямайстеркласу у вигляді семінару-практикуму на тему: «Інтегративно-діяльніснийпідхід до організаціїнавчально-пізнавальноїдіяльностіпершокласників за педагогічноютехнологією «Росток».