• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Інноваційна форма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів за педагогічною технологією «Росток».

Інноваційна форма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів за педагогічною технологією «Росток».

2016-12-14

Інноваційна форма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів за педагогічною технологією «Росток»

/Files/images/zima_2016-17/DSC_3123.JPGВ Українській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 започаткована нова форма підвищення професійної компетентності вчителів – майстер-класу з проблеми: «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання української мови в школі І ступеня за технологією «Росток».

/Files/images/zima_2016-17/DSC_3200.JPGЦей проект реалізується Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», адміністрацією Української ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 Обухівського районута за участю науковців ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.

/Files/images/zima_2016-17/DSC_3331.JPGКерівник: Кальчук Марія Іванівна, учитель початкових класів Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Обухівського району, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, заслужений учитель України.

Науковий керівник: Пушкарьова Тамара Олексійвна, кандидат пед. наук, професор, начальник відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.

Координатор: Ткаченко Аліна Олександрівна, методист відділу початкової освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

/Files/images/zima_2016-17/DSC_3141.JPGМета створення майстер-класу з вивчення української мови у початковій школі за інтегративно-діяльнісною технологією – забезпечити реалізацію державної освітньої політики щодо вивчення української мови через поглиблене вивчення технології організації уроків «відкриття» нових знань, уроків рефлексії та залучення педагогів до активної участі в її засвоєнні через практичну діяльність.

Завданнями діяльності майстер-класу щодо вивчення української мови в школі І ступеня за педагогічною технологією «Росток»» є:

1. Дослідження:

§ наступностінавчанняпершокласникапід час переходу з дошкільного закладу до початковоїшколи;

§ особистісноорієнтованогопідходу до формуваннятворчоїособистостімолодшого школяра;

§ організаційних та психолого-педагогічних умов формуваннязнань, уміньпершокласників.

2. Уточненняприйоміворганізаціїнавчальноїдіяльності на етапахстворенняпроблеми; вимог до кожногоетапу уроку.

3. Вивченнятехнологічнихаспектіворганізаціїуроківрефлексії.

Перше заняттямайстеркласу у вигляді семінару-практикуму на тему: «Інтегративно-діяльніснийпідхід до організаціїнавчально-пізнавальноїдіяльностіпершокласників за педагогічноютехнологією «Росток».

Кiлькiсть переглядiв: 47

Коментарi