20 вересня 2023р, Махиня С.І., Прус Г.І., Ярмак О.В., прийняли участь у " ХІІI МІЖНАРОДНІ ТА ХХХ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Грані особистості педагога у вимірах сьогодення".

/Files/images/0_nr_2023-24/osn23/IMG_20230921_082656_589.png

/Files/images/0_nr_2023-24/osn23/IMG_20230921_082740_146.jpg

ня. Діти випробували їх, згадуючи свій літній відпочинок

Вчителі школи на чолі з її директором взяли участь у XXVIІ Всеукраїнських педагогічних інтернет-читаннях

«ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ У ДІАЛОЗІ ІЗ СУЧАСНІСТЮ. ІДЕЇ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК: НАБУТИЙ ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ».

30 вересня 2020 року

Київ – Рівне – Бровари – 2020

«Серцевина, душа педагогічної праці – це неповторність життєвих явищ, радість оновлення, необхідність творчості»

Василь Сухомлинський

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Савченко Олександра Яківна, доктор педагогічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, голова громадської організації «Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського». Сухомлинська Ольга Василівна, доктор педагогічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, головний науковий співробітник Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Березівська Лариса Дмитрівна, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.

Петренко Оксана Борисівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного університету; директор Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу.

Мельник Оксана Миколаївна, начальник управління освіти і науки Броварської міської ради Київської області.

Пустовіт Григорій Петрович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри природничо-математичної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Хемчан Ірина Іванівна, завідувачка відділу науковометодичної, соціокультурної та міжнародної діяльності ДНПБ ім. В. О. Сухомлинського.

Сухомлинська Леся Віталіївна, науковий співробітник відділу педагогічного джерелознавства та біографістики XXVIІ Всеукраїнські педагогічні інтернет-читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи» 7 Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.

Баліка Людмила Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету.

Чала Наталя Володимирівна, молодший науковий співробітник відділу педагогічного джерелознавства та біографістики Державної науково-педагогічної бібліотеки імені В. О. Сухомлинського.

Секція 1.

Дошкільна освіта і В. Сухомлинський: «дитина … – допитливий дослідник, відкривач світу»

Секція 2.

Нова українська школа крізь призму ідей В. Сухомлинського: «у кожної школи має бути своє неповторне обличчя»

Модератор секції: Сухомлинська О. В., доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, головний науковий співробітник Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.

Співмодератор: Мельник О. М., начальник управління освіти і науки Броварської міської ради.

Учасники № 36

Нова українська школа крізь призму ідей В. Сухомлинського: «у кожної школи має бути своє неповторне обличчя».

Автори: Білохвощенко С. М. директор Української СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням окремих предметів.

Вчителі початкових класів: Кальчук М. І. , Махиня С. І. , Прус Г. І. , Борисполець О. М. , Ярмак О. В.

Секція 3.

Спадщина В. Сухомлинського в системі підготовки і підвищення кваліфікації педагогів: «учительська професія – це людинознавство»

Секція 4.

«Навчимо кожного вихованця мандрувати в світ книжок». Про творчий досвід вчителів і шкільних бібліотекарів, які працюють за ідеями педагога

Пісня "Наш Сухомлинський" https://www.youtube.com/watch?v=uf1-CLUyHNw&feature=youtu.be

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації

КНЗ КОР «КОІПОПК»

Академічний ліцей № 1 Української міської ради Обухівського району Київської області

Обласний майстер-клас

Кальчук Марії Іванівни, учителя початкових класів з темиклас «Реалізація компетентнісного підходу в нових підручниках «Українська мова» за педагогічною технологією «Росток»» для вчителів початкових класів. Фестиваль творчості

Дата: 20. 05. 2021 Місце проведення: м. Українка

Відеоконференція

Zoom

Идентификатор: 856 8976 9965

Код доступа: 125423

План

Час

Зміст

13.00-13.05

Підключення, онлайн-реєстрація учасників.

Привітання. Ознайомлення із планом роботи майстер-класу

Ткаченко Любов Петрівна, координатор майстер-класу, завідувач відділу початкової освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»

Кальчук Марія Іванівна, керівникмайстер-класу

13.05 – 13.45

«Методи організації творчої діяльності»

Кальчук Марія Іванівна, керівник майстер-класу

13.45 – 14.45

Практичний блок

Творчі звіти учасників майстер-класу

Учасники майстер-класу

14.45 – 14.50

Підбиття підсумків вихідного анкетування учасників майстер-класу

Координатор/керівник

14.50-15.00

Підбиття підсумків заняття та прийняття рекомендацій.

Координатор/керівник

20 травня, згідно плану проведення обласного майстер-класу з української мови за педагогічною технологією «Росток» з теми «Реалізація компетентнісного підходу в нових підручниках «Українська мова», відбулося підсумкове онлайн-засідання «Фестиваль творчості» на платформі ZOOM. До роботи майстер класу підключалися вчителі з Кіровоградської області, міста Запоріжжя, Херсонської області.

На занятті висвітлювалося питання про методи організації творчої діяльності та їх роль у формуванні творчої особистості в умовах упровадження компетентнісного підходу. Керівник майстер-класу Кальчук Марія Іванівна ознайомила учасників майстер-класу з методами організації творчої діяльності, з порадами Олександри Яківни Савченко щодо застосування інтерактивних методів і прийомів навчання та представила їх у практичній діяльності на уроках української мови у роботі з новими підручниками «Українська мова» за педагогічною технологією «Росток»».

Так як метою заключного заняття була організація проведення творчих звітів учасників майстер-класу, учителям була надана можливість презентувати набутий досвід та продемонструвати власні творчі підходи до вивчення української мови за педагогічною технологією «Росток» з особистої практики на обрану тему.

Цікавими і змістовними були виступи Прус Галини Іванівни (Академічний ліцей № 1, Української міської ради Обухівський район) - «Звуки і букви. Мандрівка на казкову Галявину звуків», «Словникові слова»; Іващенко Оксани Миколаївни (НВК Узинська гімназія) – «Творча робота як засіб підвищення рівня мотивації учнів до вивчення рідної мови»; Ткаченко Віри Петрівни (Броварський НВК) – «Способи мотиваційної діяльності молодших щколярів»; Рощупкіної Віри Петрівни, Щербак Галини Феофілівни (Клавдіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Бородянський район) – «Збагачення мовлення учнів виражальними засобами мови», «Спостереження за словотворчою роллю префіксів»; Пєкарєвої Наталії Володимирівни (Наливайківська гімназія) – «Слово – основна одиниця мови»; Галабурди Світлани Олексіївни (Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівського району) – «Творчі вправи під час вивчення частин мови»; Мельниченко Олени Григорівни (Павлиський ліцей імені Василя Сухомлинського, Кіровоградська область) – «Творчість на уроках української мови з використанням ідей Василя Сухомлинського».

Із-за технічних проблем деякі педагоги подали матеріали для ознайомлення учасникам майстер-класу довільно: Кізян Ольга Пилипівна – «Роль казки при вивченні часів дієслів»; Микитюк Людмила Олексіївна – «Розвиток критичного мислення при вивченні теми текст» (Борівський академічний ліцей Фастівський район); Ярмак Олена Вікторівна - «Творча робота під час побудови тексту» (Академічний ліцей № 1, Української міської ради Обухівський район).

Представлені досвіди вчителів свідчать про їх творчість, розуміння у системному підході розвитку пізнавальних можливостей і здібностей молодших школярів.

На завершення заняття було підведено підсумки вихідного анкетування та прийняття рекомендацій.

Педагоги вдячні за можливість оволодіння компетентнісним підходом вивчення української мови за новими підручниками.

28 вересня - День народження В.О.Сухомлинського, видатного педагога-гуманіста, вченого зі світовим ім'ям, Людини з великою душею і талантом учителя. Тому вересень у школі був щедрим на заходи, які присвячені пам’яті Василю Олександровичу як дитячому письменнику, казкарю. Були проведені «Уроки доброти», організовані виставки учнівських творчих робіт із природного матеріалу, учні підготували ілюстрації до улюблених казок Василя Олександровича, а улюблені інсценізували. Кращі літературні твори були відзначені грамотами конкурсу «Казкарик».

18 листопада 2021 року

В ліцеї розпочав роботу майстер-клас. Обласний майстер-клас Кальчук Марії Іванівни, учителя початкових класів

Академічного ліцею № 1 Української міської ради Обухівського району Київської області

із теми «Діяльнісний підхід до вивчення української мовиза педагогічною технологією «Росток»» для вчителів початкових класів.

У прікріплених файлах ви зможете ознайомитись з документами цього заходу.

/Files/images/1_rk_2021-2022/listopad/майстерклас листопад2 (2).png

/Files/images/1_rk_2021-2022/listopad/майстерклас листопад (4).jpg

/Files/images/1_rk_2021-2022/listopad/майстерклас листопад (3).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 201

Коментарi